Przestrzeń współczesnej olimpiady – projekt areny e-sportowej dla Centrum Komiksu i Narracji Interaktywnej EC1

Czego dotyczy projekt?
Projekt wirtualnej areny dla dużych zawodów i mistrzostw poświęconych e-sportowi.
Dla kogo został stworzony projekt?
e-sportowcy/gracze
Jaki jest cel projektu?
Przełamywanie stereotypów i przekonań na temat gier komputerowych (e-sportu), pokazywanie siły inspiracji ukrytej w wirtualnych światach/uniwersach oraz wykorzystywanie nowych technologii do wzbogacania projektów związanych z grami wideo.


Co było motywacją do stworzenia projektu?
Motywacją do stworzenia tego projektu była chęć pokazania świata e-sportu i ważnej roli, jaką odgrywa on wśród najmłodszego społeczeństwa, oraz zapotrzebowanie na taką przestrzeń publiczną.
Wartości dodatkowe
Dodatkowymi atutami mojej pracy jest zacieranie wirtualnej granicy z rzeczywistością poprzez wykorzystanie najnowszej technologii rozszerzonej rzeczywistości oraz nawiązanie do stylistyki linii skórek PROJECT z gry League of Legends.





+ 3 osoby







+ 1 osoba





+ 1 osoba







+ 1 osoba









+ 1 osoba








+ 1 osoba


+ 1 osoba





+ 5 osoby
