HANGUL. Projekt zabawki edukacyjnej do nauki języka koreańskiego
Julia Szymanowska
PL, UAP Poznań

Czego dotyczy projekt?
Nauka języka koreańskiego.
Dla kogo został stworzony projekt?
Grupą docelową są dzieci w wieku wczesnoszkolnym, ponieważ jest to najczęstszy etap edukacji, na którym wprowadza się drugi język.
Jaki jest cel projektu?
Zaprojektowanie zabawki, która pomaga dzieciom w nauce nowego języka i kultury.

Co było motywacją do stworzenia projektu?
Korea Południowa jest jednym z najszybciej rozwijających się państw na świecie, dlatego można zaobserwować wzrost zainteresowania kulturą i językiem koreańskim.
Wartości dodatkowe
Obiekt jest wykonany z drewna ze względu na jego trwałość i zrównoważony charakter. Uważam, że w świecie, w którym króluje plastik, bardzo ważne jest, aby dzieci bawiły się naturalnymi materiałami.
Autor:
Julia Szymanowska

W zgodzie
Joanna Włoszczuk

Giełda i instrumenty finansowe. Poradnik projektanta graficznego
Jakub Stelmach

Rower w mieście – współczesne podejście do przewożenia bagażu
Krzysztof Nowak

Projekt aplikacji do zarządzania upływem czasu T/ME
Marta Masella

WO – zestaw urządzeń do mycia częściowego
Patrycja Magryś
+ 3 osoby
+ 3 osoby

www.radiokapital.pl
Zofka Kofta

Font Behaton
Zofia Sobota

Daspler – koncepcja przyczepy do przewozu koni
Maja Słowikowska

„D”
David Síla

Aplikacja Bikky
Mohammadali Sharifian Dorcheh

DRUH
Sonia Sudyka

itthon.
Szalai Bálint
+ 1 osoba
+ 1 osoba

Warsztat Toras TW-OV – RadioRex & TW-SF – Stereozaur
Mateusz Torski

MedTalk
Joanna Twaróg

Wizyta bez barier
Zuzanna Wasiak

Blue 52
Klaudia Wysiadecka
+ 1 osoba
+ 1 osoba

Pokaż mi, gdzie jest twój nos, ucho, srom

Seria opakowań na opaski do włosów
Wojciech Zabel

Lęk przed wszelkim złem
Olga Żołnowska

SIOSTRY EUROPY
Karolina Grzelak

Technologia haptyczna w odzieży
Angelika Grzeszczyk

Słownik Chazarów
Darjan Hardi

Astina – przyrząd do pielęgnacji skóry
Karolina Gruba
+ 1 osoba
+ 1 osoba

Okolica – akcja społeczna i esej wizualny o Krakowie
Kacper Greń

Żegnaj. Podróż przez żałobę
Aleksandra Godlewska

Miłość fizyczna – akcesoria zapewniające bliskość i czułość
Maciej Głowacki

Przestrzeń współczesnej olimpiady – projekt areny e-sportowej dla Centrum Komiksu i Narracji Interaktywnej EC1
Adrian Głodkowski

Niewidzialna Wyspa
Karolina Glanowska

Uwaga zły pan
Anna Frydrych

Napole – alternatywny przewodnik po Krakowie

Niezłe Szprychy. O kobietach w świecie kolarstwa
Agnieszka Ejsymont

MeleMai
Maja Budzyńska

Podstawa i organizer dla egzoszkieletu rehabilitacyjnego
Miłosz Adamczyk
+ 1 osoba
+ 1 osoba

BObO
Adrienn Király

Wielofunkcyjna przyczepka rowerowa
Miłosz Adamczyk

Hettie – zestaw talerzy porcelanowych
Petra Kmošťáková

Zręcznie – inicjatywa w zakresie naprawy odzieży, która rozwija umiejętności manualne
Olga Konik

Niezwykła wyprawa – gra dostosowana do potrzeb osób słabowidzących
Kinga Koterba

Po dogrywce: czasy, gdy piłka nożna przekraczała granice ludzkiego życia, kultury i problemów
Kamil Kowalczyk

Świeżość – kolekcja obiektów przeznaczonych do przechowywania owoców i warzyw
Aleksandra Kubińska

Listovatel. Otwarta księga Karela Placki
Karolína Matušková
+ 1 osoba
+ 1 osoba

Wspomaganie leczenia młodzieńczych skolioz idiopatycznych poprzez kształtowanie ortez z wykorzystaniem technologii druku 3D
Sonia Nowok

Plantapeel – stwórz swoją modułową plantację
Adriána Ondrušová
+ 1 osoba
+ 1 osoba

Elastyczna obudowa protezy

Tuli – przedmioty tekstylne wspomagające terapię osób z zaawansowaną demencją
Katarzyna Pado

Słaba wola vs. Netflix. –aplikacja mobilna służąca do radzenia sobie z uzależnieniem od seriali
Anna Pielecka

Ucieleśnienie cienia –książka typu pop-up
Martyna Rak

Projekt instalacji dla Fabryki Pełnej Życia
Katarzyna Pilarczyk
+ 5 osoby
+ 5 osoby

Szlak Zabytków Nieoczywistych
Katarzyna Pilarczyk