HANGUL. Projekt zabawki edukacyjnej do nauki języka koreańskiego
Julia Szymanowska
PL, UAP Poznań
Czego dotyczy projekt?
Nauka języka koreańskiego.
Dla kogo został stworzony projekt?
Grupą docelową są dzieci w wieku wczesnoszkolnym, ponieważ jest to najczęstszy etap edukacji, na którym wprowadza się drugi język.
Jaki jest cel projektu?
Zaprojektowanie zabawki, która pomaga dzieciom w nauce nowego języka i kultury.
Co było motywacją do stworzenia projektu?
Korea Południowa jest jednym z najszybciej rozwijających się państw na świecie, dlatego można zaobserwować wzrost zainteresowania kulturą i językiem koreańskim.
Wartości dodatkowe
Obiekt jest wykonany z drewna ze względu na jego trwałość i zrównoważony charakter. Uważam, że w świecie, w którym króluje plastik, bardzo ważne jest, aby dzieci bawiły się naturalnymi materiałami.
Autor:
Julia Szymanowska
W zgodzie
Joanna Włoszczuk
Giełda i instrumenty finansowe. Poradnik projektanta graficznego
Jakub Stelmach
Rower w mieście – współczesne podejście do przewożenia bagażu
Krzysztof Nowak
Projekt aplikacji do zarządzania upływem czasu T/ME
Marta Masella
WO – zestaw urządzeń do mycia częściowego
Patrycja Magryś
+ 3 osoby
+ 3 osoby
www.radiokapital.pl
Zofka Kofta
Font Behaton
Zofia Sobota
Daspler – koncepcja przyczepy do przewozu koni
Maja Słowikowska
„D”
David Síla
Aplikacja Bikky
Mohammadali Sharifian Dorcheh
DRUH
Sonia Sudyka
itthon.
Szalai Bálint
+ 1 osoba
+ 1 osoba
Warsztat Toras TW-OV – RadioRex & TW-SF – Stereozaur
Mateusz Torski
MedTalk
Joanna Twaróg
Wizyta bez barier
Zuzanna Wasiak
Blue 52
Klaudia Wysiadecka
+ 1 osoba
+ 1 osoba
Pokaż mi, gdzie jest twój nos, ucho, srom
Seria opakowań na opaski do włosów
Wojciech Zabel
Lęk przed wszelkim złem
Olga Żołnowska
SIOSTRY EUROPY
Karolina Grzelak
Technologia haptyczna w odzieży
Angelika Grzeszczyk
Słownik Chazarów
Darjan Hardi
Astina – przyrząd do pielęgnacji skóry
Karolina Gruba
+ 1 osoba
+ 1 osoba
Okolica – akcja społeczna i esej wizualny o Krakowie
Kacper Greń
Żegnaj. Podróż przez żałobę
Aleksandra Godlewska
Miłość fizyczna – akcesoria zapewniające bliskość i czułość
Maciej Głowacki
Przestrzeń współczesnej olimpiady – projekt areny e-sportowej dla Centrum Komiksu i Narracji Interaktywnej EC1
Adrian Głodkowski
Niewidzialna Wyspa
Karolina Glanowska
Uwaga zły pan
Anna Frydrych
Napole – alternatywny przewodnik po Krakowie
Niezłe Szprychy. O kobietach w świecie kolarstwa
Agnieszka Ejsymont
MeleMai
Maja Budzyńska
Podstawa i organizer dla egzoszkieletu rehabilitacyjnego
Miłosz Adamczyk
+ 1 osoba
+ 1 osoba
BObO
Adrienn Király
Wielofunkcyjna przyczepka rowerowa
Miłosz Adamczyk
Hettie – zestaw talerzy porcelanowych
Petra Kmošťáková
Zręcznie – inicjatywa w zakresie naprawy odzieży, która rozwija umiejętności manualne
Olga Konik
Niezwykła wyprawa – gra dostosowana do potrzeb osób słabowidzących
Kinga Koterba
Po dogrywce: czasy, gdy piłka nożna przekraczała granice ludzkiego życia, kultury i problemów
Kamil Kowalczyk
Świeżość – kolekcja obiektów przeznaczonych do przechowywania owoców i warzyw
Aleksandra Kubińska
Listovatel. Otwarta księga Karela Placki
Karolína Matušková
+ 1 osoba
+ 1 osoba
Wspomaganie leczenia młodzieńczych skolioz idiopatycznych poprzez kształtowanie ortez z wykorzystaniem technologii druku 3D
Sonia Nowok
Plantapeel – stwórz swoją modułową plantację
Adriána Ondrušová
+ 1 osoba
+ 1 osoba
Elastyczna obudowa protezy
Tuli – przedmioty tekstylne wspomagające terapię osób z zaawansowaną demencją
Katarzyna Pado
Słaba wola vs. Netflix. –aplikacja mobilna służąca do radzenia sobie z uzależnieniem od seriali
Anna Pielecka
Ucieleśnienie cienia –książka typu pop-up
Martyna Rak
Projekt instalacji dla Fabryki Pełnej Życia
Katarzyna Pilarczyk
+ 5 osoby
+ 5 osoby
Szlak Zabytków Nieoczywistych
Katarzyna Pilarczyk