Raw Poznanska – Koncepcja projektu strony www
Opis pracy
Głównym celem przeprojektowania strony RAW Poznańska było wy-
eliminowanie problemów, które autorka zauważyła na dotychczasowej stronie. Dotyczyły one głównie użyteczności i funkcjonalności serwisu, a także kwestii wizualnych, które wiązały się z nieefektywną prezentacją marki pomimo jej dużego potencjału. Proces projektowania rozpoczął się od badania branży i samej marki. Kolejnym krokiem była identyfikacja bieżących problemów, celów i zadań, stworzenie strategii i nowej architektury informacji. Następnie zdefiniowano personę i mapę empatii, a potem autorka przeszła do stworzenia prostych makiet i do fazy projektowania. Autorka postanowiła stworzyć kilka podstron, które wyznaczają kierunek wizualny. Dzięki temu utworzenie większej liczby
podstron w oparciu o wcześniej przygotowaną architekturę informacji nie stanie się problemem.
Grupę docelową stanowią kobiety w wieku 18–35 lat, zainteresowane branżą kosmetyczną, które stawiają na świadomą pielęgnację, wybierając kosmetyki naturalne.
Cały projekt został wykonany w Figmie.
+ 3 osoby
+ 1 osoba
+ 2 osoby
+ 1 osoba
+ 1 osoba
+ 4 osoby
+ 2 osoby
+ 1 osoba
+ 2 osoby