Projekt kampanii społecznejna temat quishingu

Marta Gębaczka
PL, AS w Szczecinie

Opis projektu

Quishing to rodzaj oszustwa internetowego wykorzystującego kody QR. Głównym motywem i ideą projektu są hasła ułożone w formie kodu, mówiące, że to nieprawda. Kampania ma charakter edukacyjny i ma na celu uświadomienie ludziom istnienia tego typu oszustw internetowych. Pierwszym etapem procesu projektowego były badania dotyczące oszustw internetowych. Pracę graficzną autorka rozpoczęła od kształtu głównego motywu graficznego, wychodząc od formy plakatów, a następnie przeorganizowała układ i przeniosła go na inne formaty i media. W tym czasie pracowała także nad animacjami, które dopracowała już na samym końcu procesu projektowania. Ostatnim etapem pracy była prezentacja projektu na makietach.

Odbiorcami projektu są wszyscy ludzie korzystający z Internetu. Autorka początkowo wykonała szkice na papierze, potem w Illustratorze.

Animacje wykonała w After Effects, a nad makietami pracowała w Photoshopie.

Autor:
Marta Gębaczka