ply.mod – mebel do przechowywania

Julia Korzec
PL, ASP w Krakowie

Opis pracy

Kobiety przygotowujące się do zostania matkami często borykają się z nadmiarem informacji pochodzących z wielu różnych źródeł, niejednokrotnie ze sobą sprzecznych. Celem kampanii jest obalenie mitów na temat macierzyństwa i podniesienie świadomości o konieczności przygotowania się do tej nowej roli w oparciu o rzetelne źródła informacji.

Rozmowy z mamami, położnymi i psychologami pozwoliły autorce wyciągnąć wnioski, które uwzględniła w swoim projekcie, m.in. to, że wiedza o nadchodzących zmianach jest niezbędna dla dobrego samopoczucia kobiety w okresie okołoporodowym. Bez rzetelnych informacji towarzyszący kobiecie lęk może się nasilić i uniemożliwić jej pełną radość z macierzyństwa.

W kampanii wykorzystano motywy zaczerpnięte z mitów greckich, aby zwiększyć świadomość na temat dezinformacji i przesądów docierających do młodych rodziców. Materiały informacyjne mają służyć jako wiarygodne źródło wiedzy, pomagające personelowi medycznemu w edukacji kobiet i ich partnerów.

Wykorzystane oprogramowanie: Adobe Illustrator.

Autor:
Julia Korzec