Dane Sprzedawcy:
Firma: Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach
Adres: ul. Raciborska 37
Kod pocztowy i miejscowość: 40-074 Katowice
NIP: 634-24-39-334
Regon: 277620860
Zasady wystawiania, przesyłania i przechowywania dokumentu elektronicznego
1. Podstawą prawną wystawiania i przesyłania faktur w formie elektronicznej jest Art. 106g-106h ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U.z 2011 Nr.177 poz. 1054 z późn. zm.), zwaną dalej ustawą.
2. Sprzedawca wystawia i przesyła dokumenty w formie elektronicznej gwarantując autentyczność ich pochodzenia oraz integralność treści poprzez zastosowanie bezpiecznego podpisu elektronicznego w rozumieniu Art. 3 pkt 2 ustawy z dnia 18 września 2001r. o podpisie elektronicznym (Dz.U.z 2013 r poz. 232 z pózn. zm.), weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
3. Formatem dokumentu w formie elektronicznej jest PDF (Portable Document Format).
4. Do podglądu oraz weryfikacji przesłanego dokumentu służy bezpłatne oprogramowanie „Adobe Acrobat Reader”, które Klient pobierze i zainstaluje we własnym zakresie. Oprogramowanie jest dostępne do pobrania na stronie http://get.adobe.com/reader/.
5. Formularz zgody na otrzymywanie dokumentów w formie elektronicznej powinien zawierać dane pozwalające zidentyfikować Klienta oraz zostać poświadczony jego podpisem.
6. Dokumenty mogą być wystawiane i przesyłane w formie elektronicznej od dnia następującego po dniu, w którym Sprzedawca otrzymał prawidłowo wypełniony formularz akceptacji, pod warunkiem, że podany przez Klienta adres e-mail jest poprawny, a tym samym dokument będzie mógł zostać skutecznie doręczony.
7. Faktury korygujące i duplikaty do faktur przesyłanych w formie elektronicznej również będą przesyłane w formie elektronicznej.
8. Wycofanie akceptacji wymaga podania w formie pisemnej danych identyfikacyjnych Klienta zgodnie ze wzorem wycofania zgody.
9. Wycofanie zgody na otrzymywanie dokumentów w formie elektronicznej nie wyłącza prawa Sprzedawcy do wystawiania i przesyłania dokumentów w formie papierowej.
10. Klient zobowiązany jest do przechowywania otrzymanych faktur w formie elektronicznej, w sposób określony w Art. 112-112a ustawy.
11. Dokument w formie elektronicznej będzie dostarczany do Klienta z adresu efaktury@asp.katowice.pl za pośrednictwem poczty elektronicznej (pod warunkiem, że Sprzedawca dysponuje poprawnym adresem poczty elektronicznej Klienta).
12. Opłaty można dokonać w formie płatności BLIK, kartą płatniczą lub przelewem elektronicznym poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach.
13. Zmiana adresu e-mail, na który przesyłane będą dokumenty może być dokonana przez Klienta w sposób pisemny.
14. Klient oświadcza, że będzie odbierał dokumenty elektroniczne pod podanym powyżej adresem poczty elektronicznej i jest zobowiązany do podania niezwłocznie każdorazowo zmiany tego adresu. W przypadku braku powiadomienia przez Klienta Sprzedawcy, o zmianie adresu e-mail, wszelka korespondencja kierowana na dotychczasowy adres e-mail jest uważana za prawidłowo doręczoną i wywołuje wszelkie skutki prawne.
Oświadczam, że akceptuję powyższe „Zasady wystawiania, przesyłania i przechowywania dokumentu elektronicznego”. Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Sprzedawcę w celu przesyłania dokumentów w formie elektronicznej. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do rejestracji w systemie dokumentów w formie elektronicznej. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści danych i prawo poprawiania.